На тлі торішнього обрубка, який Activision назвала Modern Warfare 3 і намагалася видати як повноцінну AAA-гру, Black Ops 6 виглядає виграшно! Адже тут і непогана кампанія, і динамічний мультиплеєр зі свіжими ідеями, і зомбі-режим, що затягує, зі своїм сюжетом, який продовжує події Cold War – саме там нам натякнули на зв’язок між основною кампанією і «Зомбі».

Сумно, що рішення з кількома кінцівками в Cold War студія Treyarch викинула у вікно, зробивши канонічним сумний фінал зі смертю оперативника від рук Адлера. Black Ops 6 виявилася набагато прямолінійнішою в плані сюжету, пропонуючи гравцям більше варіантів виконання місій, але залишаючи їхній результат майже незмінним.
Ми граємо за агентів ЦРУ, які діють за спиною вищого керівництва і намагаються врятувати планету від чергової могутньої організації під назвою «Пантеон», що розпустила свої щупальця по всьому світу. А оскільки сценаристи Call of Duty не схильні до складних сюжетів, «Пантеон», крім свого зловісного впливу, також володіє зброєю масового ураження.
Не варто заглиблюватися в логіку сюжету або намагатися зрозуміти мотиви деяких героїв – це може викликати головний біль. Гра намагається щось пояснити, але багато що пропонує просто прийняти і не ставити запитання.

На щастя, слабкості сюжету компенсуються структурою місій і різноманітністю можливостей. Є лінійні завдання в дусі класичних частин Call of Duty, де герої скоюють військові злочини в забутій богом країні в ім’я демократії, а також більш незвичні місії в стилі Hitman, які вимагають хитрості та скритності.
В одному із завдань героїв закидають на відносно велику локацію, де вони на позашляховику виконують доручення британської розвідки, а в іншому Black Ops 6 перетворюється на аналог Prey з пошуком ключів, стріляниною по монстрах і битвами з босами.

У перервах між місіями з порятунку світу герої відпочивають в особняку, що зберігає свої секрети і загадки – досить хитромудрі, варто зазначити.
Особняк також служить базою, де можна витратити зароблені гроші на поліпшення на кшталт швидшого прицілювання, збільшеної стійкості до вибухів і підвищеного здоров’я. На легких рівнях складності перки майже не потрібні, але на високих без них гра стає майже непрохідною, особливо наприкінці, де градус божевілля зашкалює.
Кампанію Black Ops 6 можна назвати однією з найбільш вражаючих. Тим прикріше, що під кінець вона буквально кришиться під своєю вагою, скочуючись в абсурдні сюжетні повороти заради самих поворотів.

Зомбі-режим
Реакція спільноти на минулорічний зомбі-режим з відкритою картою і без раундів переконала Treyarch відмовитися від DMZ-основи та повернути класичний зомбі-режим із раундами, компактною картою і більш чіткими цілями.
Фундаментально режим залишився тим самим, але розробники переробили систему перків і повернули жуйку (GobbleGum) з Black Ops 3, яка дає тимчасові бонуси й активує здібності, допомагаючи вижити на високих раундах або прокачати зброю без ресурсів. Жуйки діляться за типами, а перед матчем гравці можуть вибрати їх для подальшого використання. Також вони поповнюються за проходження високих раундів і прокачування профілю, але в майбутньому, ймовірно, будуть продаватися в магазині.
Поки що гра дає змогу поповнити запас жуйки, видаючи деякі її типи навмання за проходження вищих раундів зомбі-режиму та прокачування профілю, однак потім Activision гарантовано почне продавати її в складі наборів у внутрішньоігровому магазині.
Патронні модифікації, газовану воду з перманентними бонусами до здоров’я, влучності та польові поліпшення також перероблено. Тепер гравці можуть прокачувати їхні властивості, що збільшує ефективність.
Зараз у грі дві карти для зомбі-режиму: «Термінус» і «Ліберті Фолз». Обидві пов’язані з подіями Black Ops Cold War і продовжують сюжетну лінію п’ятої частини Black Ops.

Повернення до раундового режиму пішло Black Ops на користь. Гравці постійно перебувають у русі, б’ючись з ордами зомбі та елітних монстрів, розгадуючи головоломки і виконуючи місії до того, як зомбі захлиснуть карту.
Хоча у зомбі-режиму своя віддана база фанатів, багато хто використовує його для прокачування зброї та профілю, щоб підготуватися до мультиплеєра.
Мультиплеєр
Багатокористувацький режим Black Ops 6 не вносить кардинальних змін у звичну формулу Call of Duty, але відчутно кращий за торішню Modern Warfare 3.
Нова система руху не стала революцією: більшість гравців не виконують акробатику з автоматом у руках. Однак у Black Ops 6 знайшлися ті, хто будує стиль гри навколо можливості падати на черево або спину в перестрілках.

Після релізу арсенал був загалом збалансований, але пізніше розробники посилили пістолети-кулемети і послабили штурмові гвинтівки. Це звичний підхід до балансу, до якого фанати Call of Duty вже звикли.
Перки, кілстрики і спорядження стандартні і не викликають нарікань. Функція «Сплячий агент», введена в беті, залишається одним із найкращих поліпшень, даючи змогу замаскуватися під супротивника.
Система SBMM (підбору суперників) теж викликає нарікання: багато хто скаржиться, що вона псує враження, але Activision не реагує.
Карти мультиплеєра пропонують різноманітність для різних стилів гри. Довгі коридори, замкнуті кімнати і відкриті простори забезпечують спекотні перестрілки, а вдало розташовані вікна і балкони – снайперам відмінні точки огляду.
Diagnosis
Навіть без включення в Game Pass, де її можна оцінити за копійки, Call of Duty: Black Ops 6 легко рекомендувати фанатам серії. Це якісний шутер, часом з абсурдною, але захопливою кампанією, мультиплеєром, що затягує, і цікавим зомбі-режимом.
Це точно одна з найкращих Call of Duty якщо не за десятиліття, то за п’ятирічку! Ну або як мінімум – з часів Cold War! Treyarch і Raven знову довели, що вміють робити цікаві, динамічні шутери, що затягують, і можуть виправляти помилки колег – просто слухаючи спільноту.
Pro
- Цікава кампанія
- Різноманітні місії
- Захоплюючий мультиплеєр і зомбі-режим
- Великий арсенал
- Непогана графіка та звук
Contra
- Нудна, без «родзинки» кінцівка
- Система SBMM
- Дурнуватий ШІ