Франшиза Mass Effect:

 

У Bioware було важке десятиліття. Dragon Age II почала показувати тріщини в броні, але це можна було пробачити через те, що EA форсувало вихід гри з метою створення бренду. Star Wars: The Old Republic знадобилося багато часу, щоб знайти свою основу після невтішного запуску та різноманітних плутаних рішень від команди, яка не дуже розумілася в MMO. Mass Effect 3 завершила трилогію на суперечливій ноті з фіналом, який все ще обговорюється донині, і показало дивні пріоритети геймплею  в багатокористувацькому режимі.

Їх великими релізами після цього були Dragon Age Inquisition, гра з історією, яку потрібно було завершити за допомогою DLC із кульмінацією і яку ще не завершено, безладний і погано керований Mass Effect: Andromeda та його безплідні відкриті світи, і нескінченна катастрофа хибних рішень і неконтрольованого его, яким був Anthem. Bioware потрібна була перемога, особливо після шквалу історій про невдачі їх керівництва та відтоку талантів (наразі це Dragon Age 4 і, ймовірно, дещо ще, про що ми почуємо згодом).

Цією перемогою стала Mass Effect: Legendary Edition, серія оновлених версій усіх трьох оригінальних ігор із різноманітними графічними оновленнями та змінами в ігровому процесі, усі разом упаковані як один реліз, що забезпечує вам сто годин ігрового часу. Після доволі ексцентричної серії промо-зображень новини покращилися, оскільки Bioware поділилися своїми змінами, і колекція пройшла на відмінно. Це була пряма перемога та вражаюче вдосконалення цих чудових ігор, хоча й без особливо амбітних змін. Цього разу Bioware не робить нічого поганого за винятком деяких додаткових багів (на даний момент це норма для Bioware), але разом з тим надійно відтворює інші речі . Досить спірне питання, чи є це загальним позитивним результатом чи втратою потенційного шансу покращити оригінали.

Mass Effect: Legendary Edition screenshot

Mass Effect: Legendary Edition screenshot

Оригінальний Mass Effect отримав найбільше змін, зокрема багато оновлень текстури та освітлення. Освітлення на Феросі відтепер темніше для відтворення більш похмурої ​​атмосфери у відповідність місії,  навіть може бути трохи важко щось побачити в деяких точках. Тим не менш, гра в цілому яскравіша, що слід трохи пом’якшити в меню параметрів, якщо ви бажаєте підвищити відчуття відповідності до оригіналу. Найбільше це помітно під час засідань ради на цитаделі. Бойовий режим змінено відповідно до вигляду пізніших ігор, що полегшує відстеження важливої ​​інформації, і тепер ви можете позначати речі у своєму інвентарі як сміття для легкого продажу торговцям.

Систему створення персонажів також було налаштовано таким чином, щоб вона виглядала більш відповідно до інших ігор, а також з деякими додатковими параметрами від Andromeda, як-от більш насичений колір помади та варіанти кольору волосся. У цьому розділі також змінені інтерфейс та візуальні ефекти, які додають дещо більш футуристичного вигляду, включаючи той момент, в якому проходить побудова скелету та тіла Шепарда. Це незначна деталь, але вона показує, наскільки сильно команда хотіла, щоб оригінал якомога більше відповідав продовженням.

Єдина погана зміна, яка при цьому виглядає цілком розумно, – це окрема частина Eden Prime, де вступ Sovereign має більш природне небо, але яке не має такого ж впливу, як червоне з оригіналу. Оклюзія навколишнього середовища також реалізована погано та знижує продуктивність у всіх іграх колекції. Це виглядає гарно, але не варте додавання більшої кількості структур. Варто також зазначити, що перенесення моделі Андерсона з Mass Effect 3 на Mass Effect 1 пройшло не зовсім правильно. Часом він виглядає майже хворобливим, хоча тепер немає неприємних відмінностей у кольорі шкіри, коли він одягнений у звичайну сорочку під час блокування цитаделі.

Mass Effect: Legendary Edition screenshot

Mass Effect: Legendary Edition screenshot

Інопланетяни виглядають краще, навіть якщо радник азарі в цій грі виглядає напрочуд яскравим. Туріанці та крогани ніколи не виглядали краще, переповнені деталями, які раніше було важко розрізнити. Також слід згадати другорядного побічного персонажа Еланоса Халіата, пірата, який організував напад на Елізіум, і який відіграє роль у передісторії  взірця-Шепарда, і внаслідок незрозумілої помилки має правильну модель туріанського персонажа замість дивної людської. Навіть битва з босом на Новерії має додатковий біотичний бар’єр, тому сама битва має якийсь сенс.

Що стосується ігрового процесу, у Mako було внесено кілька змін, щоб зробити його зручнішим у використанні, а також скасовано штраф за досвід його використання. У нього дійсно є жахливий новий елемент керування за замовчуванням, при якому контролюється, де знаходиться ваша камера, викликаючи химерні повороти, тому краще вимкнути це в параметрах. Ближній бій має спеціальну кнопку, а ваша зброя працює дещо інакше. Ви можете прекрасно використовувати будь-яку зброю з самого початку, як-от можливість масштабування без тремтіння при використанні снайперської гвинтівки або жахливого розвороту штурмової гвинтівки, який понизили,  додання балів у  навички володіння зброєю, що покращують силу пошкоджень, тощо.

Покращилась швидкість входу і виходу з укриття, а кілька боїв основної сюжетної лінії у цьому та в Mass Effect 2 змінено, щоб зробити їх більш справедливими та більш цікавими. Наприклад, у місії з порятунку Ліари тепер є бій із гетським колосом, який дає вам початкове прикриття. Навіть пащі молотарки було перетворено на спеціальних міні-босів із новими фазами атаки та кислотним плювком у стилі дробовика, який потребує іншої тактики ухилення. Це робить ці зіткнення більш захоплюючими, а не просто збиванням губку ушкоджень для випадання досвіду. Різниця в міні-іграх у першій грі від платформи до платформи також була уніфікована в обхідній міні-грі у версії для ПК, а перший стиль зарезервовано для деяких побічних місій, як це було в оригінальній версії для ПК.

Mass Effect: Legendary Edition screenshot

Mass Effect: Legendary Edition screenshot

Також є багато інших змін, зокрема видалення обмежень на досвід Mass Effect 1, зменшення часу відновлення, додано завдання ушкоджень від пострілів у голову для більшості ворогів . Деякі зі змін  – немов раптовий удар, от як фінальний бос Mass Effect 1, який іноді викликає додаткових гетів під час бою, але в кінцевому рахунку такі зміни є позитивними. DLC також реалізовано у всіх трьох іграх, за винятком DLC Pinnacle Station через відсутність вихідного коду. Однак зважаючи на те, наскільки поганим був той DLC,  може це було на краще.

Mass Effect 2 і Mass Effect 3 також розповсюджують DLC зброю та броню у різних постачальників, що виправляє ту дивну проблему в Mass Effect 3, яка викликає похибку сегменту, де ви стріляєте в робота-вбивцю зі своєї бокової руки, коли ви використовуєте дивну додаткову зброю з DLC, що не має звичайної системи стрільби. Однак отримати кожне оновлення в Mass Effect 2 без післяматчевої гри складніше через те, що після патчу з Mass Effect 1 імпортується менше грошей. Це робить ранню гру дещо більш напруженою, оскільки кількість ресурсів значно відчувається. З цієї причини тепер більше стимулюється раннє проходження Lair of the Shadow Broker та витрачання часу на такі речі, як битви з варренами.

Це також найкращі версії сиквелів, оскільки вони вносять одну значну зміну в кожну з них. У Mass Effect 2 система моралі тепер працює так, як пропонує гра, замість безглуздої системи підрахунку співвідношення, яка робить нову систему порушень непотрібною. Тепер ваша здатність зачаровувати та залякувати базується на балах взірця і ренегата належним чином, а не на відсотках від ваших двокомпонентних варіантів, які ви вибрали. Гра стала набагато простішою, оскільки випадає більше боєприпасів, тож ви можете підвищити рівень складності на одну або дві позначки. Що стосується Mass Effect 3, то режим для кількох гравців відсутній, як і механіка галактичної готовності, яка намагалася змусити вас грати в багатокористувацьку гру і погрязнути в економіці мікротранзакцій. Ви можете з відносною легкістю заробити мінімальну кількість бойових активів і значно перевищити необхідний ліміт, щоб розблокувати всі варіанти фіналу.

Mass Effect: Legendary Edition screenshot

Mass Effect: Legendary Edition screenshot

Якщо цю колекцію і варто критикувати, то тільки тому, що це просто серія ремастерів, а не римейків. Серйозні зміни в сюжеті повністю відсутні, тому, якщо ви очікували, що Bioware виправить минулі помилки, ви будете розчаровані. Визначення курсу Джека з жінкою-Шепард досі відсутнє: особливо значна недбалість, яка могла б стати додатковим плюсом для великої кількості послідовників Bioware. Також немає розширень у деталях або спроб краще пов’язати сюжетні події між іграми, окрім виправлення дивних помилок, пов’язаних із тим, як ігри читають ваші збереження та ваш вибір у минулих іграх. Це був явно обмежений проект, тому зміни сценаріїв просто не були в плані, що вимагало повернення деяких акторів для озвучення нових реплік, анімації нових сцен тощо.

Однак це приносить користь ігровому процесу. Незвичайний шарм Mass Effect 1 здебільшого зберігається завдяки новим штрихам, а Mass Effect 2 і Mass Effect 3 залишаються в основному такими, якими ви їх пам’ятаєте, за винятком дивних змін тут і там. Шкода, що студія не скористалася можливістю піти далі в тих місцях, де це могло бути дійсно важливим. Важко сказати, чи допоможе успіх цього релізу Bioware вибратися з ями, в яку вони самі потрапили, але залишається лише сподіватися, що загалом він принесе якусь користь. Ця колекція вірна оригіналам (хоча, можливо, трохи занадто), в неї легко грати на різноманітних платформах, і для масштабу проекту являється, безумовно, однією із найкращих оновлених версій. Ніщо не поступається оригіналу, окрім одного небесного боса та деяких відсутніх досягнень DLC в релізі, який налічує майже 120 досягнень.

Цей реліз – це найкращий спосіб гри на ПК. Навіть якщо серія зараз є доступною у Steam, в обхід проблеми з Origin, Steam-версія Mass Effect залишається незвичайною в тому, що стосується можливості для імпорту персонажів у наступні ігри чи продукти іншої студії, у той час як Bioware насправді не реалізують систему імпорту за допомогою своїх методів збереження даних. Ця колекція робить процес простим і чистим, не потрібно переміщати файли на вашій власній машині. Завдяки уніфікованій панелі запуску весь запуск стає більш плавним і дозволяє легко перемикатися від гри до гри, як вам заманеться.

Якщо ви ще не спробували цю серію, наразі маєте чудову нагоду зробити це, і, можливо, остаточний шанс зіграти в сіквели. Якщо ви новачок у Mass Effect, у вас є вибір почати з цього релізу чи, як варіант, спробувати на собі зухвалу, але привабливу чарівність оригінальної гри. Ці ігри справді є чимось особливим, інноваційними релізами, які змінили ландшафт західної рольової гри, демонструючи рівень презентації та дій, що не вважалося можливим до виходу першої гри з серії. Вони є частиною історії, яка заслуговує на те, щоб про неї пам’ятали та проживали знову, і ця колекція дозволяє втілити це в реальність.


Галерея Mass Effect: Legendary Edition

0
0
0
0
0
0
0

Залишити комментар